Specjalista ds. obsługi klienta B2B

Twój zakres obowiązków

  • Bieżąca obsługa klientów polskich i zagranicznych
  • Koordynowanie i realizacja zamówień
  • Przygotowywanie ofert
  • Współpraca z działem produkcji
  • Kontrola przepływu dokumentów

Nasze wymagania

  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie
    (znajomość dodatkowego języka obcego będzie dodatkowym atutem)
  • Komunikatywność
  • Własna inicjatywa
  • Umiejętności negocjacji
  • Rzetelność w podejściu do powierzonych zadań

To oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie w ramach Umowy o Pracę
  • Dostęp do ubezpieczenia grupowego
  • Możliwości rozwoju
  • Praca w miłej atmosferze z profesjonalnym zespołem
  • Atrakcyjne warunki zatrudnienia adekwatne do umiejętności
  • Posiłki dla pracowników

             
Prosimy o dołączenie do CV klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Silbo Sp. z o.o. ul. Wygoda 12, 44-240 Żory o numerze identyfikacyjnym NIP: 642-26-91-544 w celu wykorzystania ich w przyszłych procesach rekrutacji z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz. U. Dz.U. 1997 nr 133 poz. 883) oraz Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przetwarzane przez okres trzech miesięcy. Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Jestem świadomy, że mam możliwość dostępu do swoich danych, w celu ich sprostowania i usunięcia oraz żądania ograniczenia ich przetwarzania ze względu na moją szczególną sytuację oraz wycofania udzielonej zgody w każdym momencie, przy czym, cofnięcie uprzednio wyrażonej zgody nie wpłynie na legalność przetwarzania przed jej wycofaniem, a także wniesienia skargi do organu nadzorczego. Dane nie będą przekazywane do państw trzecich oraz nie podlegają profilowaniu tj. automatycznemu podejmowaniu decyzji.

Aplikuj na stanowisko

* Pola wymagane