Specjalista ds. obsługi klienta B2B
Twój zakres obowiązków
- Bieżąca obsługa klientów polskich i zagranicznych
- Koordynowanie i realizacja zamówień
- Przygotowywanie ofert
- Współpraca z działem produkcji
- Kontrola przepływu dokumentów
Nasze wymagania
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie
(znajomość dodatkowego języka obcego będzie dodatkowym atutem) - Komunikatywność
- Własna inicjatywa
- Umiejętności negocjacji
- Rzetelność w podejściu do powierzonych zadań
To oferujemy
- Stabilne zatrudnienie w ramach Umowy o Pracę
- Dostęp do ubezpieczenia grupowego
- Możliwości rozwoju
- Praca w miłej atmosferze z profesjonalnym zespołem
- Atrakcyjne warunki zatrudnienia adekwatne do umiejętności
- Posiłki dla pracowników
Prosimy o dołączenie do CV klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Silbo Sp. z o.o. ul. Wygoda 12, 44-240 Żory o numerze identyfikacyjnym NIP: 642-26-91-544 w celu wykorzystania ich w przyszłych procesach rekrutacji z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz. U. Dz.U. 1997 nr 133 poz. 883) oraz Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przetwarzane przez okres trzech miesięcy. Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Jestem świadomy, że mam możliwość dostępu do swoich danych, w celu ich sprostowania i usunięcia oraz żądania ograniczenia ich przetwarzania ze względu na moją szczególną sytuację oraz wycofania udzielonej zgody w każdym momencie, przy czym, cofnięcie uprzednio wyrażonej zgody nie wpłynie na legalność przetwarzania przed jej wycofaniem, a także wniesienia skargi do organu nadzorczego. Dane nie będą przekazywane do państw trzecich oraz nie podlegają profilowaniu tj. automatycznemu podejmowaniu decyzji.